VERZENDINGEN

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot een orderbedrag van € 75,- ex. wordt een bedrag van € 7,95 aan verzendkosten berekend. Boven een orderbedrag van € 75,- ex. worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.   

Hoelang duurt het voor mijn bestelling wordt geleverd?

We streven ernaar alle bestellingen die voor 15:00 uur gedaan worden de volgende dag te laten bezorgen.

Leveren jullie ook internationaal?

Wij verzenden bestellingen wereldwijd, bij verzendingen naar de waddeneilanden en buiten Nederland gelden andere voorwaarden en tarieven. Voor deze voorwaarden en tarieven kun je contact opnemen met onze klantenservice.

RETOUREN EN GARANTIES

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestellingen worden direct verwerkt en klaargemaakt voor verzending, mocht je je bestelling willen annuleren dan neem je het best direct contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat jouw pakket reeds verzonden is, in dat geval kun je je pakket ongeopend retour zenden, wij zullen dan bij ontvangst het aankoopbedrag verminderd met de verzendkosten aan je overmaken.

Wat is het retourbeleid voor artikelen die ik niet wil behouden? 

Mochten er artikelen zijn die je wil retourneren dan kan dat natuurlijk, zorg ervoor dat je de artikelen binnen 14 dagen retour stuurt volgens de instructies beschreven in “Hoe kan ik een product retourneren?”

Hoe kan ik een product retourneren?

Zorg ervoor dat de artikelen in de originele ongeopende verpakking zitten en niet beschadigd zijn. Je kunt hier (op de site) een retourformulier invullen en versturen, als wij je pakket in goede orde ontvangen hebben dan storten we het aankoop bedrag verminderd met de verzendkosten op je rekening.

Wat als mijn bestelling beschadigd of verkeerd geleverd is? 

In deze gevallen neem je direct contact op met onze klantenservice, we zullen je waarschijnlijk vragen om foto’s of aanvullende gegevens waarna we alsnog kunnen zorgen dat je je spullen zo snel mogelijk op de juiste manier ontvangt.

PRODUCTINFORMATIE

Zijn de producten dierproef vrij?

Alle producten zijn dierproef vrij.

Voldoen de producten aan de kwaliteitsnormen voor in de beautyindustrie?

Alle producten van “The Polished” worden in Europa geproduceerd onder ISO 22716. Dit is de internationale norm voor Goede Produktiepraktijken (GMP).

KLANTENSERVICE

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
  • We zijn bereikbaar via mail en telefoon.

Email: info@thepolished.nl
Telelfoon: 085 40 19 526

Kan ik advies krijgen over welke producten het beste voor mijn salon zijn?

Je kunt ons benaderen voor adviezen maar je kunt ook ons experience center bezoeken om daar producten te proberen, informatie te krijgen en te kijken wat de beste producten zijn voor jouw salon

  • Hulp nodig?

    Wij zijn 24/7 via e-mail te bereiken. Wij streven er naar om binnen 12 uur te reageren.

    info@thepolished.com